איך מסעדה יכולה להתבלט דרך דף פייסבוק עסקי

//איך מסעדה יכולה להתבלט דרך דף פייסבוק עסקי

איך מסעדה יכולה להתבלט דרך דף פייסבוק עסקי

האם אתה מנהל מסעדה המתכנן להשתמש במדיה החברתית ( דף פייסבוק עסקי, אינסטגרם) בכדי לשפר את המוניטין שלך?

זה כמובן רעיון נהדר אבל חשוב להדגיש את ההתמחויות הטובות ביותר שלך, כדי להשיג את ההשפעה הרצויה מבחינת הדימוי.

אינסטגרם הוא כלי חשוב מאוד כדי לקדם מסעדה בר או פאב, אך אם הקהל יעד שלכם גדול מגיל 35 עדיף לפרסם גם בפייסבוק עסקי. הנה כמה רעיונות:

1. קדם את המסעדה והמנות

הדבר הראשון שעלייך לעשות הוא כמובן ליצור דף פייסבוק עסקי. חשוב להציג שם תמונות וסרטונים של המסעדה, שיאפשרו ללקוחות פוטנציאליים להכיר את המקום. עלייך לציין גם אילו מנות מוצעות, לא רק עם תפריט אלא גם עם תמונות מעוררות תיאבון, כדי לגרות ולהלהיב את קוראיך.

כמובן שהתמונות חייבות להראות טוב  ובאיכות מקצועית ,כדי לגרום לאנשים המבקרים בדף שלך לרצות לבוא ולטעום את המטעמים שלכם.

ניתן להוסיף חלק מהמוצרים בדף העסקי שלך ,כדי שאנשים יוכלו לראות את מנות הדגל שלכם עם מחירים.

נסה לפרסם כשעה לפני זמן ארוחת הצהריים והערב, זה אכן הזמן האידיאלי להזכיר אפילו ללקוחות הנאמנים ביותר שלכם שאתם שם כדי לשמח אותם !

בתמונות תצטרך גם להראות את ניקיון המקום כך שהלקוחות שלך יידעו שהם יכולים לסמוך עליך. אל תהסס אפילו להראות את מצב השירותים והמטבחים כדי להראות שבמקום שלכם אין מה להסתיר.

2-היכרות עם הצוות, המלצרים והטבחים.

כאשר אנשים אוכלים ארוחת ערב מחוץ לבית ,תמיד נעים להם יותר ללכת למקום שהם מכירים ויודעים  שהצוות בו ידידותי ומזמין .

לכן עלייך להציג את הצוות שלך, ואין מקום טוב יותר לעשות זאת בדף פייסבוק עסקי.   הרשת מאפשרת לך להציג גם את מי שנשאר בדרך כלל במטבחים ! .

על ידי פרסום תוכל לגרום לאנשים להכיר את המלצרים והטבחים לפני בואם, וכך ירגישו שמקבלים אותם בברכה במקום נעים וחם.

כל מלצר יכול להציג את עצמו, לתת עצות, לומר איזו מנה הוא מעדיף ולמה. הוא יכול למשל, לצלם את עצמו מול המנה האהובה עליו, או להמליץ על משקה טוב.

הטבחים יכולים להסביר על עיסוקם ובכך להראות את המומחיות והידע שלהם, הדבר יאפשר לך להראות שהכל מסודר מאורגן ונקי במטבחים. טבח יכול אף לשתף על מתכונים ולתת עצות, הן כדי להתאים את הטעמים באופן אידיאלי, והן להמליץ על הכלים הנדרשים.

 המלצה נוספת היא לצלם את הטבח בזמן בישוליו.

3. הדגשת לקוחות

לבסוף, חשוב לצלם תמונות של לקוחות ולבקש מהם לתייג את עצמם בפייסבוק, זו תהיה הדרך הטובה ביותר להראות שיש כאן אווירה ביתית ומקבלת.

יתרה מזאת, כאשר הם ישתפו את תמונותיהם עם חבריהם, כולם יוכלו לראות שאתה מציע את המקום האידיאלי לבלות בו באווירה ידידותית ובכך תוכל להשתמש בכוח הוויראלי של הפייסבוק !

צלם גם תמונות של אירועים מיוחדים כמו ימי הולדת ,ונצל את ההזדמנות לאחל ללקוחות שלך יום הולדת שמח בפייסבוק !.

 לבסוף, כדי להדגיש  ללקוחותיך  כי הם המלכים של המסעדה , תציע קופוני הנחה לאנשים הלוחצים לייק בדף או המשאירים המלצה  !

אתה תראה שעל ידי עבודה על כל האלמנטים הללו, יהיה לך במהירות מוניטין שנוצר דרך הרשתות החברתיות.

אפשר כמובן להשתמש באמצעים אחרים כמו פרסום בפייסבוק מקומי גיאוגרפי, תחרויות כדי להשיג את הפרטים של לקוחות פוטנציאליים, אפליקציות כדי לפרסם את התפריט או אף להזמין ,תוכל גם לפרסם את הקופונים והמבצעים שלך. כל הנושאים הללו מוסברים לעומק בהדרכה של

By |2025-01-23T12:48:08+00:00ספטמבר 16th, 2024|שייוק פייסבוק לעסקים|
דילוג לתוכן