פרסום ממומן בפייסבוק – איך להגיע לקהל ממודק מאוד

//פרסום ממומן בפייסבוק – איך להגיע לקהל ממודק מאוד

פרסום ממומן בפייסבוק – איך להגיע לקהל ממודק מאוד

פרסום ממומן בפייסבוק מאפשר לעסקים לפרסם על הקיר הפייסבוק של אלפי משתמשי בפייסבוק ולהגיע לקהל יעד ממוד מאוד על  פי הנתונים הגיאוגרפיים והדמוגרפיים שלהם ותחומי עניין.

להלן חלק מהקריטריונים האפשריים (ניתן לבחור קריטריון אחד או יותר)

  • מקום מגוריהם (מדינה או עיר/ערים)

באמצעות מודעות בפייסבוק תגיעו לאנשי קשר שגרים בעירכם וברדיוס של 20 או 50 ק”מ, אידיאלי לחנות, לקידום אירוע פיזי או למסעדה.

  • גיל
  • מין שלהם
  • תחומי עניין ותחביבים

אפשר לפנות רק למשתמשים המעוניינים, למשל בתחום הספורט, הכספים, הגינון או אנשי עסקים ועוד

  • מצב משפחתי

בהתאם לפעילותך, אתה יכול לפנות רק לאנשים נשואים, להורים או לרווקים, לאנשים מאורסים, נשואים עם או בלי ילדים.

זה אידיאלי לחנויות לילדים או לחנויות תכשיטים, או פארק שעשועים או אולמי חתונות  בהתאם לקהל היעד

  • השפה המדוברת
  • השכלה באוניברסיטה: תעודה, אוניברסיטה, מכללה
  • מקום  העבודה….

כל הקריטריונים הללו תואמים נתונים אופציונליים שכל משתמש בפייסבוק יכול להזין בפייסבוק או דפי או קבוצות שעשינו עליהם לייק בחודשים האחרונים.

אם אתה יודע רק קריטריון אחד או שניים, זה לא משנה. כל הקריטריונים הם אופציונליים ומשמשים רק לעזור לך לצמצם את החיפוש שלך.

אתה יכול להגיע באנשים שהם כבר אוהדי הדף שלך (לדוגמה כדי לתת להם הנחה) או להגיע באנשים שאינם חברים ואוהדים שלך (כדי להגדיל את החשיפה של העסק שלך)…

תקציב פרסום ממומן בפייסבוק

אתה קובע את המחיר !!. תחויב על פי בחירתך:

ע"פ לחיצה : בכל פעם שמישהו לוחץ על המודעה שלך.

ע"פ הופעה (עלות לאלף הופעות): בכל פעם שהמודעה שלך מוצגת 1000 פעמים, גם אם איש לא לחץ עליה

תוכל גם להחליט על השעות והימים שבהם תרצה שהמודעה שלך תופיע.

לדוגמה, אם קהל היעד שלך הוא בני נוער צעירים, עדיף לפרסם את המודעה שלך בשעות אחר הצהריים המאוחרות או בסופי שבוע. או אם החנות שלך סגור בשבת ושלא תענה לטלפון אם יתקשרו אפשר לגרום שהפרסום לא תופיעה בשבת…

אחרי כל התאוריה הנה סרטון של 20 דקות שמראה לכם איך לפרסם בפייסבוק…

לקבלת פרטים נוספים על הקורס מילאו את הטופס:

By |2020-03-10T08:22:56+00:00פברואר 24th, 2020|שייוק פייסבוק לעסקים|